ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ, ΕΣΤΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ…
Σε μίνι λοκνταουν προχωράει η κυβέρνηση τις επόμενες μέρες σύμφωνα με πληροφορίες μας, και όλα αυτά για να μην αποζημιώσουν επιχειρήσει και εργαζόμενους...
Μπορεί ο ίδιος ο Πρωθυπουργός να λέει εδώ και μέρες πως δεν θα υπάρξει λοκνταουν αλλά στην ουσία δίνει την χαριστική βολή σε λιανεμπόριο, εστίαση και κέντρα διασκέδασης αφού τους βάζει περιορισμούς με ωράρια καθώς και άλλα μέτρα που σημαίνουν στην ουσία γενικό λοκνταουν.Σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες τότε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός θα επιβεβαιώσει και όλους αυτούς που θεωρούν πως η κυβέρνηση κινείτε σε επίπεδα Ιταλικής μαφίας.
Στην εστίαση θα υπάρξει οράριο έως τις 24:00 ενώ το ίδιο θα ισχύει και για τα κέντρα διασκέδασης. Επίσης πιο δύσκολη θα είναι για τους καταναλωτές η πρόσβαση στα καταστήματα λιανεμπορίου.
Η τελευταία ελπίδα των επιχειρήσεων σε λιανεμπόριο, εστίαση και κέντα διασκεδάσεων είναι τα Χριστούγεννα και αν ισχύσουν τα προαναφερόμενα μέτρα τότε θα κλείσουν οριστικά χιλιάδες επιχειρήσεις και θα βρεθούν στην ανεργία χιλιάδες εργαζόμενοι.